Sunday, March 28, 2010

Annoying



kalau boleh aku rasa macam nak panjat gunung sekarang ni dan menjerit sepuas-puasnya. tapi aku tak boleh. aku tak taw kenapa. aku tak pasti mengapa. aku tak taw macam mana nak cakap lagi dah. tak taw macam mana nak luahkan. tak taw nak terangkan lagi apa yang dah TERANG MENERANG dekat aku tapi pada kau, masih lagi berkabus. yang aku pasti sekarang ni aku tak boleh nak bercakap dengan kau. nak bukak mulut sebut A pun susah. tambah lagi la B. rasa menyampah! walaupun pada mulanya aku tengah huha-huha dengan kawan-kawan aku, tapi bila dengar ja ringtone all ready gone tu mood aku terus berubah. dari suka jadi meluat. dari sayang jadi benci. dari seronok jadi sakit hati. macam-macam lagi lah! tapi kau masih lagi tak faham kan apa yang aku cuba katakan dan  sampaikan kat kau. tu la bahagian yang paling aku SUSAH sangat nak faham kat kau. dah aku cakap tak tu tak la. bukannya ya. haih.. bila kau paksa aku cakap, aku cakap. tapi kau pulak yang tak dapat terima. apa kes ni bai? HAKIKAT nya sekarang ni, memang susah nak berkata-kata dengan orang macam kau. ok dah. bye.





0 comments: